Sportlet.sk
Športové oblečenie, značkové topánky, módne doplnky, outdoorové a iné značkové veci nie len na šport

Reklamácie

Záručná doba
Záručná doba, všetkým osobám používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom nieje stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca tovaru do SK. Záručná doba uvedena na našich stránkach je určená pre koncových zákazníkov, nie pre firmy (nákup na IČ) a preto sa tento údaj môže líšiť. Pokial nieje uvedené inak, je na všetok nový tovar ponúkaný v našom e-shope záruka minimálne 24 mesiacov.

Nesrovnalosti
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nieje v súlade s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou) má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezodkladne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúcom kúpnej zmluve jej opravou prípadne ak je tovar vadný tak výmenou, ak je tovar nedostačujúci (toto však záleží na dohode medzi predávajúcim a kupujúcim). Ak nieje takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zlavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy bude nutné výrobok zaslať na adresu, ktora je uvedena v kontaktoch a do 30 dní od doručenia zásielky bude suma za objednaný tovar poukázaná na účet kupujúceho. Toto neplatí,pokial kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Kupujúci má právo na výmenu tovaru iba vtedy, nieje to vzhladom k povahe vady neúmerné. V tomto prípade bude tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená čiastka späť. Vrátenie platby prebieha na účet kupujúceho. Ak kupujúci žiada peniaze vrátiť na adresu, bude mu odoslaná na jeho adresu poštovnou poukážkou alebo ako cenina. V prípade zaslania poukážkou na adresu si dovolujeme vyhradiť právo odpočítať z odoslanej čiastky poplatok za odoslanie alebo poštovné.

Poškodený tovar vplyvom častého používania
Upozorňujeme tiež zákazníkov, že záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) zpôsobené jej častým používaním. Kratšiu životnosť výrobku vplyvom častého používania nemožno považovať za vadu veci a nedá sa ako taká reklamovať. Ďakujeme za pochopenie.

Kde reklamovať
Ak je v Slovenskej republike spoločnosť určená k prípadnej oprave tovaru tejto značky, alebo ak si zaisťuje opravu priamo výrobca, uplatní kupujúci právo na opravu u spoločnosti určenej k výkone záručnej opravy. V prípade ak nieje možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.

Postup reklamácie
Pri uplatnení reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup. Zvolte na našej stránke odkaz „kontakt" a spojte sa s nami telefonicky alebo mailom, kde sa Vám bude venovať obchodník, ktorý sdelí ďalší postup. Pokial to bude možné, doporučíme Vám kontaktovať priamo výrobcu produktu u ktorého bude Vaša reklamácia vybavená. Jinak bude nutné výrobok zaslať na adresu, ktora je uvedena v kontaktoch.
Ďakujeme za spoluprácu.

Dodanie reklamovaného tovaru späť k predávajúcemu
V prípade, že nie je reklamovaný tovar osobne odovzdaný predávajúcemu a je odoslaný poštou do nášho sídla, je kupujúci odpovedný za prepravu a prípadné škody pri nej spôsobené. K preprave reklamovaného tovaru používajte výhradne originálne obaly. Dbajte na kvalitné a pečlivé zabalenie vrácenej veci. Doporúčame tovar vždy posielať dostatečne poistený. Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a priložte kopiu daňového dokladu, ak nebol s objednávkou dodaný elektronicky e-mailom. Prosím pozor, aj pri osobnom dodaní reklamácie je nutné tovar odovzdať vrátane pôvodného obalu alebo odpovedajúcom obale ktorý zaisťuje jeho bezpečný transport. V opačnom prípade predávajúci neručí za prípadne mechanické poškodenie pri preprave tovaru.

Vrátenie tovaru späť bez udania dôvodu
Zo zákona je možné bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru v súlade s ust. § 12 ods. 1 zákona č. 108/2000 Z.z. Toto právo sa nevzťahuje na zákazníkov, ktorý tovar prevzali prostredníctvom osobného odberu, bez ohladu na skutočnosť, či si tovar rezervovali prostredníctvom internetového obchodu alebo nie.

V prípade, že sa zákaznik rozhodne vrátiť tovar, musí ho nepoškodený bez známok užívania alebo opotrebovania (Odtrhnutý štítok-visačka u oblečenia je známkou užívánia!), v pôvodnom obale poslať späť v uvedené lehote. Po prijatí tovaru prodávajúci zákazníkovi vráti späť čiastku odpovedajúcu cene tovaru vopred dohodnutým spôsobom, prípadne vymení za výrobok iný, pokial je to dohodnuté s kupujúcim. V prípade výmeny za iný tovar platí kupujúci poštovné za dodanie tohto tovaru na adresu predajca.

Váš dotaz

Vaše meno, priezvisko, firma:*
Váš email:*
Váš telefón:*
Váš dotaz:*
Opíšte kód:* antispam
     !_vice informaci_!

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie ..   Ďalšie informácie